.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازي شورای پژوهشی در سازمان همياري شهرداريهاي مازندران
راه اندازي شورای پژوهشی در سازمان همياري شهرداريهاي مازندران

شمال نيوز- راه‌اندازی شورای پژوهشی در سازمان همياري شهرداريهاي مازندران تشكيل خواهد شد تا با تلاش بيشتر به شهرداريهاي استان خدمات آمورزشي و پژوهشي ارائه داده شود.

مديرعامل سازمان همياري شهرداريهاي مازندران در جمع خبرنگاران به اهميت و توجه به آموزش و پژوهش در شهرداريها اشاره كرد و اظهار داشت: بخش آموزشی و پژوهشی در شهرداریها از اهمیت بالایی برخوردار است و این امر همواره حلقه مفقوده اي در شهرداريها بوده و هست .


سيد علي حجازي با بيان اينكه فعالیت‌های آموزشی در سال‌های اخیر در كشور به اوج خود رسید است گفت:با توجه به نگاه ويژه مسولين كشور به امور پژوهشي در ادارات دولتي سازمان همياري به دنبال برنامه ريزي مدوني در جهت آموزش و پژوهش برای كلیه‌ی پرسنل شهرداریهاي مازندران شامل مدیران، كارمندان و نیروهای خدماتي است.


وی اضافه كرد: دوره‌های آموزشی كاركنان شهرداري نسبت به شغل مورد نظر خود متفاوت بوده و هر نیرو براساس پست سازمانی و موقعیت شغلی، در كلاس‌های تعیین شده جهت موفقيت سازماني شركت خواهد كرد.


مديرعامل سازمان همياري شهرداريهاي مازندران ادامه داد: ضمن برگذاري دوره‌های تخصصی و مطابق با هر شغل، دوره‌هایی ایمنی و بهداشت كار نیز برای كلیه‌ی نیروها برگزار خواهد شد كه لازم و ضروري است.


حجازي تصريح كرد: راه‌اندازی شورای پژوهشی در سازمان همياري شهرداريهاي مازندران تشكيل خواهد شد تا با تلاش بيشتر به شهرداريهاي استان خدمات آمورزشي و پژوهشي ارائه داده شود.


وي هدف از پژوهش در شهرداریها را خدمتگذاري بيشتر به مردم عنوان كرد و گفت: در این راستا نیازهای پژوهشی كلیه‌ی واحدهای شهرداریها شناسایی خواهد شد و در شورای پژوهشی مورد بحث و بررسی قرار گرفته تا بتوان خدمات بهتري به شهروندان ارائه داد.

حجازي اذعان داشت: در بخش آموزشی و پژوهشی، برنامه‌های مختلف و ویژه‌ای را به صورت كوتاه مدت و بلندمدت و با همكاری و هماهنگی مراكز علمي انجام خواهيم داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.